Elektroniczne doręczenie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pomocy materialnej dla studentów

Informacje na temat elektronicznego doręczenia decyzji dotyczących przyznania świadczeń pomocy materialnej dla studentów

 

Szanowni Państwo

Od roku akademickiego 2018/2019 studenci, którzy wnioskowali o elektroniczne doręczenie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pomocy materialnej, odbierają decyzje za pośrednictwem systemu USOSweb.

Informujemy, że osoby, które wnioskowały o elektroniczne doręczenie decyzji stypendialnych dotyczących świadczeń pomocy materialnej, będą odbierać decyzje wyłącznie za pośrednictwem systemu USOSweb.

Na adres mailowy podany na wniosku zostanie wysłane powiadomienie o możliwości odbioru decyzji wraz ze szczegółową instrukcją jej odbioru.

Jeśli nie mają Państwo dostępu do adresu mailowego, który został podany na wniosku, należy zmienić go w systemie USOSweb na właściwy, postępując w następujący sposób:

  1. zalogować się do strony usosweb.uj.edu.pl używając identyfikatora w domenie @student.uj.edu.pl oraz dotychczasowego hasła.
  2. wybrać zakładkę MÓJ USOSWEB; wybrać znajdujący się po lewej stronie ekranu przycisk WIZYTÓWKA.
  3. użytkownik powinien wpisać aktualny adres e-mail w domenie uniwersyteckiej w rubrykę „Zmiana adresu e-mail” i potwierdzić klikając w przycisk „UAKTUALNIJ DANE”.
  4. po wprowadzeniu nowych danych, strona powinna zwrócić informację: „Dane zapisane”

Powrót